یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش

Wiki Article


از دیگر ویژگی‌ های این محصول می‌ توان به یخ‌ساز، آب‌ریز، فیلتر تصفیه‌ ی‌ آب و تهویه‌ ی هوا و همچنین سیستم حفاظتی ضد باکتری اشاره کرد. این شرکت مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده و با ارائه‌ ی خدمات پس از فروش مناسب آن‌ ها را راضی نگه‌ داشته است. ظرفیت خالص بخش فریزر این یخچال ساید بای ساید بوش ۲۲۸ لیتر است، و ظرفیت انجماد فریزر۱۱ کیلو گرم است و زمان انجماد مواد غذایی تا ۲۴ ساعت است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

چنانچه قصد خرید یخچال بوش را داشته باشید در این قسمت انواع و اقسام یخچال فریزر با این برند را می توانید مشاهده و با یکدیگر مقایسه نمایید. از طریق پایه های قابل تنظیم این محصول می توانید به اصطلاح ساید بای ساید KAG90AI20 را تراز نمایید تا شاهد کارایی مطلوب تری از این مدل باشید. یخچال های ساید بای ساید را می توان بزرگترین یخچال ها نامید چرا که نسبت به دیگران دارای ابعاد بزرگتری بوده و متقاضیان زیادی دارد به همین منظور لازم است به خوبی ابعاد آنها را با مساحت آشپزخانه مطابقت دهید و سپس اقدام به خرید نمایید. در جدول زیر ابعاد یخچال هایی که بیشترین طرفدار را دارند آورده ایم.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


فریزر نیز شامل 3 کشو است که امکان تفکیک بندی مواد غذایی را به شما میدهد تا دسترسی راحت تری به آنها داشته باشید. سیستم خنک کنندگی MultiAirflow برای هر یک از قسمت‌های فریزر و یخچال به صورت جداگانه عمل می‌کند تا هوای فریزری و بسیار سرد وارد بخش یخچال نشود. این سیستم در یخچال ساید 60A40NE می‌تواند همواره هوا را در حالت جریان دهی نگه دارد تا هوا به صورت یکنواخت در سراسر محفظه پخش شده و به ماندگی و طراوت مواد غذایی کمک کند. عملکرد این یخچال به صورت بدون برفک یا همان NoFrost می‌باشد، با این قابلیت از یخ‌زدگی مواد غذایی جلوگیری می‌شود که باز هم بوش تازه ماندن مواد غذایی را در اولویت قرار داده است. ساید بای ساید KAG90AI20 بوش در کلاس بهره وری انرژی A+ قرار دارد و این به معنای مصرف پایین انرژی در این مدل می باشد و اینکه لازم نیست پس از خرید ساید بای ساید بوش KAG90AI20 هزینه ها بالایی را برای مصرف برق پرداخت نمایید.


تمامی كالاها و خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامي ايران است. اولین نفری باشید که برای این محصول نقد و بررسی می‌نویسد و دیدگاه خود را در رابطه با این کالا بیان می‌کند. تنها کاربرانی که این کالا را خریداری نموده‌اند می‌توانند در ارتباط با این کالا نظر دهند. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .


در این مطلب از سلام‌ بابا ویژگی و ابعاد چند مدل از بهترین یخچال ها را برایتان قرار داده ایم، امیدواریم که در انتخاب بهترین یخچال متناسب با دکور خانه یتان کمکی کرده باشیم. اگر اندازه شما بیشتر از ۹۰ سانتی متر باشد به راحتی می توان یخچال ساید بای ساید را عبور داد. می توانید برای رفع این مشکل از یک شلف با عمق کم و هم ارتفاع یخچال استفاده کنید که هر وقتی یخچال تعویض شد، فقط باز کردن شلف کنار یخچال که به وسیله چند پیچ متصل شده است فضایی برای یخچال ساید بای ساید ایجاد کنید.


یخچال فریزر ساید‌ بای‌ ساید بوش سه طبقه‌ی شیشه‌ای دارد که دو طبقه‌ی آن قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و سه کشوی شفاف ویژه نگهداری میوه و سبزیجات با قابلیت تنظیم رطوبت هم برای این دستگاه تعبیه شده است. وجود طبقات متعدد و کشو در فریزر هم باعث منظم‌ شدن و کارآمدتر شدن فضای فریزر می‌ شود. یخچال و فریزر بوش مدل KAN60A40NEمحصولی از شرکت «بوش» است که درگروه یخچال‌ های ساید بای‌ ساید این شرکت معتبر قرار می‌ گیرد. حفاظت از غذا های منجمد شده و سیستم بدون یخ زدگی از برتری های این ساید بوش به شمار می رود. بهره مندی از جریان هوای چندگانه توسط Multi Air flow تمام نقاط یخچال حتی داخل محفظه ها را به طور یکنواخت خنک سازی می کند.


از طرفی اگر یخچال شما دچار نقص فنی شد، با استفاده از گارانتی و سایر خدمات پس از فروش معتبر می توان مشکلات آن را برطرف کرد. یکی از بهترین مدل‌های شرکت BOSCH است که به تازگی به بازار عرضه شده است. امروزه در ساخت منزل ها طراحی آشپزخانه و کابینت ها به طوری طراحی می گردد که مناسب برای قرار گیری یخچال ساید بای ساید باشد. با توجه به اینکه یخچال فریزر دوقلو از دو جزء جدا از هم تشکیل شده است به راحتی قابل جا به جایی است و حمل و نقل آسان تری دارد ، اما یخچال ساید بای ساید دارای حمل و نقلی سخت تر است که باید به صورت تخصصی و با دقت کامل انجام گردد. استفاده از ال ای دی برای تامین روشنایی داخلی ساید بای ساید بوش، مزیت دیگر دستگاه می‌باشد.


یخچال های دوقلو به دلیل اینکه طراحی آنها مجزا از یکدیگر می باشد بنابراین خیلی راحت تر می توان آنها را در هر قسمت از هر آشپزخانه ای قرار داد. در ادامه ابعاد این نوع یخچال ها را به صورت یک جدول آورده ایم تا شما به خوبی ارتفاع، عمق و عرض آنها را مطلع شوید. این طراحی های ابتکاری و لاکچری موجب زیبایی هر چه بیشتر و همینطور استفاده آسان از آنها می شود. این خلاقیت و طراحی های مفید، موجب مصرف بهینه انرژی نیز می شوند به طوری که تا 41% از هدر رفتن سرمای یخچال جلوگیری می کنند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

قسمت یخچال این مدل دارای 3 قفسه است و همچنین مجهز به 3 کشو می باشد؛ کشو های این قسمت مخصوص می وه و سری هستند و کشو Vita Fresh plus ماندگاری بالاتری را در مواد غذایی ایجاد می کند. روی درب این قسمت four قفسه قرار گرفته اند که برای نگه داری بطری ها بسیار مناسب اند. خرید یخچال ساید بای ساید ال جی مدل SXB530TS با بهترین کیفیت و ارزان ترین نرخ بازار از بانه به صورت عمده و خرده می توانید خریداری نمایید و در هر قسمت که در ایران هستید می توانید فقط با یک تماس تلفنی از طریق شماره های درج شده می توانید خریداری نمایید.


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


قسمت هوم بار روی در یخپال قرار گرفته که امکان دسترسی آسان به نوشیدنی ها و مواد پرمصرف را بدون باز کردن درب فراهم میکند. می توان گفت سبک یخچال فرانسوی یا همان درب فرانسوی از جمله زیباترین و خاص ترین یخچال های موجود در بازار هستند. طراحی داخلی آنها بسیار زیبا است و به شما امکان ذخیره و مرتب سازی انواع غذا های مختلف را می دهد و از ظاهر زیبایی نیز برخوردار است. یخچال های فرانسوی درای عرض ninety تا ninety one و ارتفاع 177 تا 183 سانتی متر هستند. آنها معمولاً با ارتفاع one hundred eighty تا 185 و عرض 60 و عمق 60 تولید می شوند. برای یخچال دو قسمتی در طراحی فضا نیز باید به جهت عبور هوا و تهویه دستگاه 5 سانتی متر فضای خالی در نظر گرفت.


انتخاب سنتر به عنوان ارائه دهنده محصولات برندهای معتبر این افتخار را دارد تا با ارائه محصولات بهترین برند های لوازم خانگی، شرایط خریدی هوشمندانه و آسان را برای مشتریان گرامی فراهم کند. گارانتی و ارائه سایر خدمات مشابه و البته معتبر یکی از مسائل مهم در مورد یخچال‌ های ساید بای ساید بوش است. داشتن گارانتی مناسب بی‌ شک می تواند در زمان خرید بسیاری از نگرانی‌ های شما در خصوص خراب شدن و… را برطرف کند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

در داخل محفظه ی یخچال KAG90AI20N سه کشو و سه طبقه ی بزرگ موجودند که خوراکی ها را در سایز های مختلف در خود جای می دهند؛ 4 قفسه نیز بر روی درب موجودند. جنس این طبقه بندی ها شیشه ایست و از مقاومت بالایی برخورداند و شما می توانید خوراکی های بزرگ با وزن بالا را بر روی این قفسه ها نگه دارید. محفظهی فریزر KAG90AI20N نیز متشکل از 2 کشو، three طبقه و three محفظه بر روی درب می باشد؛ البته فضای ذخیر سازی در این بخش به نسبت یخچال کم تر است. یخچال فریزر ساید بای ساید KAN56V404 بوش از طراحی شیک و جادار که جنس بدنه ان فلزی می باشد . رنگ زیبای استیل این ساید بوش می تواند مناسب با هر سلیقه ای در چیدمان آشپزخانه یا محل قرار دادن یخچال باشد . جا دار بودن در ابعاد 1.80 سانتیمتر در ارتفاع ninety سانت در عمق و sixty seven.4 سانتی متر در پهنا جوابگوی کل خانواده می تواند باشد و اقلام زیادی از خوراکی و مواد غذایی را در خود جای دهد .


با تشکر، این گزارش توسط بخش پشتیبانی فروشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. با توجه به تعطیلات فروشگاه زنبیل، کلیه سفارش های ثبت شده از روز 14 فروردین پیگیری خواهند شد. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.


باز و بسته شدن مداوم درب یخچال باعث گرم شدن محیط داخلی و نوسانات مکرر دما خواهد شد؛ این مسئله ممکن است باعث خراب شدن زودتر از موعد مواد ذایی شود بدین ترتیب کمپانی آلمانی بوش با روشی مبتکرانه به حل آن اقدام کرد. قابلیت Super Cool با جبران سرمای خارج شده، محیط داخلی را یکدست کرده و افزایش دما را در سریعترین زمان جبران می‌کند. یکی دیگر از فناوری‌های هوشمند یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 قابلیت tremendous freezing است که بی‌شباهت به super cooling نیست. این فناوری کاهش دمای ناشی از باز شدن مکرر فریزر را جبران کرده و بدین ترتیب موادی که داخل یخچال قرار می‌گیرند، در سریعترین زمان منجمد می‌شوند.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


سیستم انجماد و خنک کننده‌ی سریع، فیلتر آب داخلی، محفظه‌ی بار، امکان یخ‌زدایی خودکار، قفل کودک، اخطار باز ماندن درب و اتصال به شیر آب شهری می باشد. این قابلیت به صورت دکمه ای روی یخچال فریزر تعبیه شده است و مواد غذایی را با بالاترین سرعت منجمد می کند.این قابلیت باعث می شود که مواد غذایی فریز شده تا مدت زمان طولانی باقی بمانند و طعم و بوی خود را از دست ندهند. وب سایت شهر بوش یک فروشگاه اینترنتی است که در آن می‌توانید محصولات بوش را با بهترین قیمت و آسودگی خاطر از بابت اصل بودن خریداری نمایید. باید در خرید یخچال ساید دقت کافی را داشته باشید تا حتما یخچال خریداری شده دارای ارتفاعی برابر با one hundred seventy five سانت را داشته باشد و الی هیچکاری جزو افزایش ارتفاع مفید نمی شود انجام داد. که در ادامه در داخل جدول به طور کامل اندازه یخچال ساید بوش را برای شما شرح خواهیم کرد .


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

در مدل های یخچال مختلف یخچال بوش، روش فعال یا غیر فعال کردن یخساز یخچال ساید بای ساید متفاوت است. حتما یخچال فریزر یا ساید بای ساید بوش خود را قبل از هر کاری از برق بکشید. دارای سیستم خنک کننده چندگانه- 6 ساعت نگهداری هنگام قطع برق- تنظیم دمای یخچال-تنظیم دمای فریزر-کشوی حفظ رطوبت-انجماد سریع مواد غذایی. طراحی داخلی این یخچال بوش، بسیار جادار و حرفه ای است که می توانید مواد غذایی های مختلف را داخل آن نگهداری کنید. قسمت یخچال این یخچال، مجهز به 7 طبقه است که three طبقه آن بصورت کشویی جهت نگهداری میوه و سبزیجات و... ساخته شده است و قسمت فریزر نیز مجهز به 2 کشو با ارتفاع زیاد است که می توانید انواع مواد غذایی را داخل آن فریز کنید.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


یعنی به تمام اقلام غذایی در بخش‌های مختلف یخچال هوای خنک خواهد رسید بدین وسیله از فاسد شدن و افت کیفیت آن‌ها جلوگیری خواهد شد و می‌توانید مواد غذایی را برای مدت زمان طولانی در اختیار داشته باشید. در هنگام باز و بسته شدن درب یخچال فورا هوای خنک را در محفظه جریان می‌دهد بنابراین هوایی یکدست و سرد در تمام فضای داخلی وجود خواهد داشت. این موتور کاملا بی صدا عمل می‌کند یعنی باعث خواهد شد صدای یخچال در هنگام فعالیت تنها forty five دسی‌بل باشد یعنی به معنای واقعی در سکوت وظیفه خود را انجام می‌دهد و خللی در آرامش شما به وجود نخواهد آورد.


علاوه‌براین، محفظه‌ی HomeBar که روی در یخچال قرار گرفته است دسترسی به نوشیدنی‌ها را بسیار راحت کرده است. این دو ویژگی در کنار هم به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و حفظ سرمای داخلی یخچال کمک شایان توجهی می‌کنند. پیش از رفتن به سفر تمامی نکات مهم در مورد نگهداری یخچال بوش را مدنظر قرار دهید تا دچار مشکلاتی در زمینه خرابی یخچال خود نشوید. در صورت سفر طولانی مدت بهتر است به طور کامل یخچال خود را از برق بکشید. ابتدا اقدام به خالی کردن تمام مواد غذایی درون یخچال خود نمایید و آب قسمت آبسردکن یخچال خود را خالی کنید. همچنین در صورت مشاهده برفک و یا یخ زدگی به کمک یه سشوار آنها را آب نمایید.


به عنوان مثال بستنی که نه خیلی نرم است نه خیلی سفت، با قرار دادن در یخچال بوش همان کیفیت و طعم اولیه اش حفظ می شود. درجه حرارت ثابت در فضای داخلی یخچال یک عامل تعیین کننده در دستیابی به طراوت و طعم بیشتر است. سنسورهای FreshSense بطور مداوم دمای محیط داخل یخچال و فریزر را کنترل می کنند و یک دمای ثابت و مستقل از دمای بیرونی را در یخچال تنظیم می کند و موجب تازه ماندن مواد غذایی می شود. درکل می توانیم بگوییم قیمت یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A104 به نسبت کیفیت و مشخصات فنی که دارد بسیار مناسب است.



داشتن سیستم هوم بار یا در تو در، موجب دسترسی آسان و زیبایی فوق العاده آنها می شود. قفسه های یخچال ساید بای ساید متحرک بوده و کاربر می تواند بر اساس نیاز خود آنها را تنظیم کند. قطعات این دستگاه ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و خدمات پس از فروش مناسبی دارند. شما می توانید طبقات داخلی این دستگاه ها را با تغییر ارتفاع جابجا کنید. در اغلب یخچال های ساید بوش محفظه مخصوصی جهت نگهداری مواد غذایی وجود دارد که خالی از اکسیژن است. این امکان موجب می شود که اکسیداسیون دیرتر انجام شده و مواد سالم تر باقی بمانند.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


تمام محصولات این فروشگاه اورجینال به شرط کارشناسی اصالت کامل گارانتی معتبر 24 ماه شرکتی تحویل داده میشود. ابعاد یخچال نیز بدین ترتیب است که دارای ارتفاع 180 سانتیمتر ، پهنای ninety سانتیمتر و عمق 67 سانتیمتری و وزن کلی 130 کیلوگرم می باشد. با استفاده از مدل NoFrost رطوبت موجود در هوا بر روی اواپراتور مرکزی رطوبت جمع آوری می شود و موادغذایی بدون یخ زدگی در دمای تقریبا صفر درجه باقی می مانند به لطف این تکنولوژی زمان آشپزی سریعتر خواهد شد بنابراین شما نیازی به نگرانیدر مورد یخ زدن بیشتر ندارید. اطلاعات مورد نیاز زیر را وارد نمایید تا در اسرع وقت با شما جهت فروش و ارسال محصول تماس گرفته شود. اگر مدل را به شما داد باید همان مدل را در گوگل سرچ کنید تا سایت رسمی بوش آلمان را برای شما باز کند.


این دستگاه با برخورداری از دو در سرتاسری در دو سمت گنجایش کافی برای حفظ و نگهداری مواد غذایی را برای خانواده‌ای با جمعیت کم و متوسط در هر دو بخش یخچال و فریزر فراهم کرده است. این دستگاه در مجموع ظرفیت ۶۰۴ لیتر دارد که شامل ۳۷۷ لیتر در بخش یخچال و ۲۲۷ لیتر در بخش فریزر می‌شود. اگر یخچال ساید بای ساید بوش شما اینگونه است تنها کافیست با لمس این دکمه یخساز خود ا روشن یا خاموش کنید. برای افزایش طول عمر یخچال ساید بای ساید و یخچال فریزر بوش بهتر است همواره در تمیز و پاکیزه نگه داشتن یخچال خود کوشا باشید.


توجه به مصرف انرژی در زمان خرید یخچال ساید بای ساید بوش کمک می کند که بتوانید روی روند مصرف انرژی لوازم برقی خود در بلند مدت کنترل بهتری داشته باشید. دقت نکردن به این موضوع قطعا باعث می شود که در هر دوره هزینه زیادی را برای پرداخت قبض برق متحمل شوید. بهترین گزینه برای شما یخچال‌ها یا فریز هایی هستند که رتبه مصرف انرژی آنها A+++ است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال فریزر بوش KAG90AI20 یکی از یخچال فریزرهای با کیفیت و خوش ساختی است که دارای طراحی خاص ساید بای ساید side by aspect می باشد. یعنی این یخچال دارای دو درب مجزا می باشد و یکی از درب های آن به یخچال و دیگری به فریزر اختصاص داده شده است. ظرفیت کلی در نظر گرفته شده برای این یخچال ۵۲۲ لیتر است که ۳۵۹ لیتر از آن به یخچال و ۱۶۳ لیتر از آن نیز به فریزر اختصاص داده شده است.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


جریان هوای چندگانه و فیلتر بهداشتی سلامت میوه و سبزیجات را تضمین می‌کند. اگر شما نیز تجربه استفاده از یخچال ساید بای ساید بوش و فریزر بوش را دارید، نظرات، دیدگاه ها و حتی انتقادات خود را با ما و دیگر مشتریان خانه بوش در میان بگذارید. یخچال فریزر بوش(فریزر پایین) همانطور که از نامش پیداست دارای قسمت بالایی یخچال و قسمت پایینی فریزر است که از آن برای نگهداری مواد غذایی انجمادی همچون، گوشت، مرغ، سبزیجات پخته شده، پیاز داغ و ... استفاده می شود و از قسمت یخچال این محصول نیز برای نگهداری انواع میوه و سبزیجات، غذای مانده، بطری آب، دارو، پنیر، مربا و ... یخچال فریزر پایین ساخت کشور ترکیه و تحت لیسانس بوش آلمان است که در ساخت آن از بهترین مواد و متریال های متناسب با دانش روز استفاده شده است که از طول عمر بالایی برخوردار است. دارای دو درب اصلی است که درب بالایی آن یخچال و پایینی آن فریزر است.



یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش

به‌ کارگیری این سیستم نوسانات دمایی را در یخچال و فریزر به کمترین حد و زمان مورد نیاز برای خنک‌سازی را به حداقل می‌ رساند. سیستم بدون برفک no frost از تشکیل یخ بر روی مواد غذایی جلوگیری می‌کند و به حفظ تازگی انواع مواد غذایی کمک می‌کند. یخچال ساید 60A40NE بوش با داشتن قابلیت کنترل دما به صورت الکترونیکی با استفاده از کنترل پنل قرارگرفته روی درب کمک می‌کند تا دمای درون یخچال را به دلخواه خود تنظیم نمایید. سیستم خنک کنندگی MultiAirflow به شما کمک میکند تا هوای خنک در سراسر فضای داخلی یخچال و فریزر به صورت جداگانه جریان پیدا کند که این کار به با طراوت تر نگه داشتن مواد غذایی کمک می‌کند. یخچال های بوش دارای مجموعه ای از ویژگی های نوآورانه هستند که طیف وسیعی از سبک زندگی و تنظیمات آشپزخانه را تکمیل می کنند. از یخچال های 3 در و 4 دری فرانسوی گرفته تا یخچال های فریزر ساید بای ساید و پایین ، بوش دارای طیف گسترده ای از گزینه ها برای انتخاب راه حل مناسب شما است.



آب و سایر نوشیدنی‌ها را می‌توانید به صورت عمودی در این سبدها قرار دهید. این سبک از طراحی خلاقانه و هوشمند فضای وسیعی را برای ذخیره مواد غذایی در اختیار شما قرار خواهد داد. در این دوره اگر ملاحظه کنید می‌توانید متوجه شوید که یخچال اکنون با طراحی متفاوتی وارد بازار شده‌اند یعنی بخش‌های مختلفی به طراحی آن‌ها اضافه شده است. با استفاده از این قسمت می توانید به سرعت به خوراکی های مورد علاقه خود دسترسی داشته و بدون اتلاف انرژی از امکانات بخچال فریزر خود لذت ببرید. همانگونه که می دانید یخچال فریزرهای بالا پایین تنها از دو درب تشکیل شده اند که بخش فریزر یا در بالا هست و یا در پایین و معمولا ظرفیت کمتری نسبت به بخش یخچال دارد. در ادامه ابعاد دقیق یخچال های بالا پایین را به صورت یک جدول مشخص کرده ایم.


همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


یخچال ساید بای ساید بوشKAG90AW204 جزو بهترین و خوش طرح ترین مدل های موجود در بازار می باشد. ظرفیت کلی این یخچال فریزر 522 لیتر است، از این ظرفیت 359 لیتر برای یخچال و 163 لیتر آن برای فریزر می باشد. طبقه ها و قفسه های داخلی این یخچال فریزر بسیار متنوع و جادار می باشند که می توان حجم زیادی از مواد غذایی را در آن ذخیره سازی کرد. سیستم جریان هوای چندگانه Multi Flow با انتقال خنک کنندگی به هر نقطه از یخچال کمک می کند تا مواد خوراکی مدت زمان طولانی سالم و با کیفیت باقی بمانند. قابلیت SuperFreezing در قسمت فریزر موجب شده تا مواد غذایی به سرعت منجمد و به صورت بهداشتی و سالم باقی بماند.


قیمت یخچال 30 فوت ساید بای ساید بوش مدل 80A404 در وب سایت اینترنتی ما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت می توانید خریداری نمایید. سیستم چرخش هوای چندگانه در این ساید بای ساید حضور یافته که با وجود حضور پر بار خود هوای خنک را به صورت پیوسته در داخل یخچال و فریزر جریان می‌دهد. فیلتر بهداشتی Air Fresh نیز از امکانات فوق العاده‌ی این یخچال است، که تمامی میکروب و باکتری فضای داخلی یخچال را از بین می‌برد. در طرفی دیگر سیستم بوگیر نیز به صورت کاملا ماهرانه بوهای ناشی از مواد غذایی را از بین می‌برد و در نتیجه محیطی عاری از بو را برایتان فراهم می کند. در یاپپن یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204 دو کشوی مخصوص برای نگهداری میوه و سبزجات وجود دارد.

Report this wiki page